
Často kladené dotazy
Zde naleznete většinu odpovědí na dotazy, které Vás nejčastěji zajímají.
Co je zahrnuto v ceně pronájmu?
Cena zahrnuje denní limit povolených kilometrů, povinnou výbavu, povinné ručení i havarijní pojištění, asistenční služby po celé EU, dálniční poplatky pro ČR.
Proč musím skládat vratnou kauci?
Kauce ve výši 5 000 Kč slouží jako 'pojistka' po dobu pronájmu vozidla. V případě zaviněné nehody pokrývá kauce spoluúčast. Dále z kauce hradíme případná malá poškození vozu, pokuty a nesrovnalosti v palivu. Jakmile je vozidlo vráceno v pořádku, kauce Vám bude vrácena v plné výši
Jak si mohu dodávku rezervovat?
Dodávku lze rezervovat on-line, prostřednictvím rezervačního formuláře. Při on-line rezervaci Vás obratem kontaktujeme. Rezervaci je také možné provést telefonicky na čísle +420 722 292 751, nebo e-mailem na info@bokischauto.cz.
Mohu si vypůjčit příslušenství k uchycení nákladu?
Ano. Veškeré upínací kurty, gumy, ráčny i rudl nabízíme automaticky - bez příplatků
Jak jsou dodávky pojištěny a co zahrnují asistenční služby?
Dodávky mají platné povinné ručení a havarijní pojištění, se spoluúčastí 5%, min. však 5 000 Kč - v případě zaviněné nehody. Součástí pojištění je i asistenční služba pro ČR / EU. Asistenční služba zahrnuje například výměnu kola při defektu, doplnění paliva, opravu mechanikem nebo odtah vozu. Pojištění zajišťuje Allianz.
Může dodávku řídit i další osoba? Například manželka, manžel, zaměstnanec?
Ano, může. Nicméně za dodržování smluvních podmínek a všeobecných předpisů nese plnou odpovědnost nájemce vozidla, který je uveden v nájemní smlouvě. .
Jak se řeší poškození dodávky?
Vždy se snažíme poškození opravit nejpřijatelnější variantou pro Vás i pro nás. Většinu malých poškození, která vzniknou Vaší vinou (například poškrábání laku, průraz pneu ap.), řešíme individuálně a jsou případně účtovány z kauce. Vážná poškození, jako je například nehoda, jsou řešeny formou 5% spoluúčasti, která je součástí havarijního pojištění.